avatar Ten blog rowerowy prowadzi octane1 z miasteczka Flörsheim. Mam przejechane 16560.13 kilometrów w tym 7221.32 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.82 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy octane1.bikestats.pl

K....wa, ja poprostu mam talent !!!

Poniedziałek, 28 marca 2011 · dodano: 28.03.2011 | Komentarze 5

I nie chodzi tu o to, że wreszcie udało mi się zrobić wszystkie podjazdy na trasce, udało mi się też rozwalić "kalesony" w strategicznym miejscu...

Dalej pojechały na ramie zamiast na d...ie

Potem, kilometr od domu, ch.. j wie czego odpadła odpadła przerzutka, oczywiście z hakiem. Dwa dni dwa rowery bez haków, a zawody w niedzielę - zajefajnie !!!

Zrobiłem singlespeeda, ale na jakimś wyboju wskoczyła wyższa koronka i łańcuch naprężył się jak struna, przy próbie ręcznego zrzucenia na mniejszą zakleszczył mi się palec wskazujący między kasetą a łańcuchem i tak tkwił tam ze trzy minuty zanim go uwolniłem. Wybaczcie brak foty, ale miałem ręce zajęte :)